صرفه جویی 75% در مصرف کارتریج پرینتر با : InkSaver 2.0

صرفه جویی 75% در مصرف کارتریج پرینتر با : InkSaver 2.0 

هر کدام از شما دوستان که با چاپ کامپیوتری وکار با چاپگرها و چاپخانه ها و کارهای پوستر تبلیغاتی و ... سر و کار دارید مشکل اساسی شما با تمام شدن زود به زود جوهر است!
البته این مشکل در چاپگرهای رنگی به خاطر گران بودن قیمت جوهر به اوج خودش میرسه ! جوهر هم چیزیه که بدون اون کارتون راه نمیفته! با وجود گرونی این ماده ولی ما از راههای دیگری میتونیم صرفه جویی کنیم و قیمت این ماده رو نصف کنیم!!

InkSaver 2.0 نام نرم افزاری قوی و حرفه ای و بسیار بسیار مفید برای افرادی که به چاپگرها، بخصوص چاپگررنگی مجهز هستن میباشد.

این برنامه طبق ادعاهایی که داره و جدول زیر قادره که 50% در مصرف جوهر صرفه جویی کنه و به کارتریج شماعمر طولانی ترو دیرتر تمام شدن رو میده! این نرم افزار با دستکاری که هنگام چاپ روی الگوریتم پرینتر میکنه به اون دستور میده که از جوهر کمتری برای چاپ استفاده کنه، حتی اگر شما در حال چاپ با بالاترین کیفیت هستید!!!! این تصویر شما رو بیشتر با چگونگی تنظیمات InkSaver برای کاهش مصرف جوهر آشنا میکنه. به میزان صرفه جویی این نرم افزار در جدول زیر توجه کنید:

میانگین چاپ صفحه در یک هفته :
مقدار زمانی که
کارتریج باقی میمونه:
هزینه ی سالیانه ی کارتریج ها:
توسط InkSaver شما 50 درصد میتونید صرفه جویی کنید

75 pages/week 4 weeks 455/year Save $225/year!

50 pages/week 6 weeks 300/year Save $150/year!

20 pages/week 15 weeks 120/year Save $60/year!



این جدول حالت میانگین رو نشون داد. به گفته ی سازندگان برنامه میتونه تا 75% در مصرف کارتریج صرفه جویی کنه! توانایی های خوب این برنامه در پرینت شما رو از نیاز داشتن به هرنوع نرم افزار مشابه در زمینه ی چاپ بی نیاز میکنه و خودش همه ی کارها رو انجام میده. InkSaver با تمامی پرینتر ها سازگاره اعم از: HP, EPSON, Canon, Lexmark و ...  

 

دانلود با حجم ۴.۱مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد