30 ابزار قدرتمند جهت بهینه سازی سیستم

30 ابزار قدرتمند جهت بهینه سازی سیستم 

کلکسیونی است شامل بیش از 30 ابزار قدرتمند که در بهینه سازی سیستم به شما کمک می کند!!

پاک سازی فایل های تکراری و بدون حجم به منظور افزایش فضای آزاد دیسک ، پاک کردن رجیستر به منظور کاهش هنگ کردن سیستم عامل ، مدیریت بهتر بر نرم افزار هایی که بصورت اتوماتیک در هنگام شروع به کار ویندوز اجرا می شود و ... را می شود به عنوان بخشی از وظایف این نرم افزار نام برد.
هم چنین نرم فزار فوق می تواند با بهینه سازی تنظیمات سیتم شما ، سرعت اینترنت شما رو در حد قابل قبولی افزایش بدهد !

بهینه سازی سرعت اینترنت :
Internet Optimizer موجود در این نرم افزار می تواند به سادگی با تنظیمات ساده ای که اعمال می کند سرعت اتصال شما رو بهینه می کند و در واقع شما رو به یک اتصال ایده آل برساند ...
در واقع بعد از نصب ویندوز ، تنظیمات اینترنت و اتصال شما بصورت بهینه تنظیم نمی شود و بهتر است همیشه از یک هم چین ابزاری برای این کار استفاده کنید!

Windows XP Tweaks :
این ابزار هم به شما دسترسی به یک سری تنظیمات مخفی را می دهد که می توانید توسط آن کنترل بیشتری بر ویندوز و تنظیمات آن داشته باشید.
هم چنین نرم افزار فوق یک ابزاری را برای ویندوز های سری 98 - me و 2000 ارایه کرده که در برنامه موجود است.

Ram Optimizer :
این بخش از نرم افزار هم برای بهینه سازی حافظه کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع با خارج کردن اطلاعات بلا استفاده از حافظه ram ، دسترسی سایر نرم افزار ها هموار می کند و از کاهش سرعت سیستم جلوگیری می کند!
هم چنین نرم افزار فوق دارای ابزای هایی برای رفع اشکال فونت ها ، رفع اشکال رجیستری، پیدا کردن شورت کات های بدون مسیر ، پاک کردن نرم افزارهای نصب شده ، یافتن و ازبین بردن فایل های تکراری ، از بین بردن فایل های حیاتی طوری که به هیچ وقت قابل برگشت نباشد.

علاوه بر قابلیت های فوق می توانید به وسیله ابن نرم افزار برای فایل ها خودتان رمز بگذارید و آنها را توسط یه پاسورد محافظت کنید!
هم چنین می توانید از پوشه ها و فایل های اجرایی هم توسط یک پاسورد محافظت کنید!

از بخش های دیگر نرم افزار می شود به Catalog Maker , Driver Statistics ,Folder Compare , Check Empty Folders , Eliminate Popup windows , Registry backup and restore , Website Book Organizer , Phone Book Organizer , Asmw PC-Optimizer Live Updates , Plug-ins Maker اشاره کرد!  

 

دانلود با حجم ۵.۴۷ مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد