با Hero Screen Recorder به گونه ای حرفه ای از محیط مانیتورفیلم ت

با Hero Screen Recorder به گونه ای حرفه ای از محیط مانیتورفیلم تهیه کنید 

کمپانی HeroSoft محصولی با نام Hero Screen Recorder به بازار عرضه نموده که توانایی ضبط دقیق کارهای ما را به صورت یک فیلم دارد که قابلیت تدوین و افکت گذاری و افزودن متن رو هم در خود داراست.
پس از زدن دکمه Record تمامی محیط مونیتور شروع به ضبط شدن می شود حرکات موس و صدای کلیک ها و صدای باز و بسته شدن و ... همه و همه به صورت یک فیلم آموزشی که می تواند واقعا برای یاد دادن مطالب مفید باشد ضبط می شود.
این کار برای تهیه ی CD های آموزشی ارزش فراوان دارد و درصد یادگیری و درک بهتر برای یاد گیرنده به طرز قابل توجهی افزایش خواهد داشت حتی صفحات وب آموزشی که می خواهند کار با محصولی را آموزش بدهند و کلا شرکتها و یا برنامه نویسان که می توانند کار برنامه شان را به طور کامل به بینندگان نشان بدهند دارد!
فیلمها و تصاویر متحرک ضبط شده ی خودش را می تواند با فرمتهای AVI یا EXE و یا GIF ذخیره کند! در بخش Option می توانید تنظیم کنید که حرکات موس و یا صداها و یا ثبت تاریخ و زمان و چیزهای دیگر در فیلم ضبط یا اضافه بشود یا که خیر. می تواند هر لحظه از محیط ویندوز عکس بگیرد و گوشه ای ذخیره کند. این نرم افزار خوب و مفید شرکت Hero را می توانید از اینجا دانلود کنید.  

 

 

 دانلود نسخه ی۲.۰۲ با حجم ۲.۱۲ مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد