دانلود Cyber Monitor 2004

دانلود Cyber Monitor 2004 

نرم افزاری برای مدیریت کافی نت و شبکه های عمومی :

Cyber Monitor 2004 نام برنامه ای خوب و قوی برای مدیریت و کنترل همه جانبه ی سیستم های پشت یک شبکه مانند کافی نت ها و کتابخانه ها و مدارس و سایر شبکه های عمومی میباشد! با استفاده از این نرم افزار از وضعیت تمامی سیستم ها آگاه خواهید بود و میتونید کنترل آن سیستم ها رو به دست بگیرید و از برنامه های کاربردی در حال اجرا و پنجره های باز خبر داشته باشد.
همچنین میتونید به پاک کردن آن سیستم ها از راه دور بپردازید مثلا History را پاک کنید یا محتویات داخل MY Documents رو خالی کنید و یا وقتی کسی پشت سیستم نیست آن را به حالت Logoff ببرید( به طور Remote و با استفاده از CyberMonitor سیستم سرور) و هنگامی که کاربر قصد استفاده داشت آن را به حالت طبیعی بازگردانید! همچنین توانایی Shutdown , restart و ... رو هم داره.
میتونید با این نرم افزار حساب ها رو هم بررسی کنید و علاوه بر Time زدن ، قیمت رو هم محاسبه کنید و میتونه لیست های مختلفی از کارکرد های مختلف بسازه!! توانایی این رو هم به شما میده که اطلاعاتتون رو از این سیستم به اون سیستم انتقال بدین!!! ویژگی قابل توجهی هم در مورد Timer داره که زمانی که زمان از پیش تعیین شده ی کاربر تمام شد با به صدا در اومدن آهنگ یا زنگی که انتخاب کردیم اون شخص متوجه میشه!حتی میتونیم از سیستم سرور به تمامی سیستم های دیگر پیغام بفرستیم! از نظر امنیتی در سطح بالایی قرار میده سیستم ها رو . در کل نرم افزاری بسیار مفید برای کافی نت دار ها و مسئولان شبکه های عمومی هست که من استفاده از اونو توصیه میکنم 

 

برای ویندوز Xp ,2003 با حجم 3.6 مگابایت 

برای ویندوز Me,2000 با حجم 8.6 مگابایت  

برای ویندوز 95و98و NT4.0 با حجم 13.1 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد