مسنجری برای تمام فصول!!

مسنجری برای تمام فصول!! 

اگر یکی از اقوام شما در نقطه دیگری از دنیا زندگی می کند، برای برقرارکردن ارتباط با وی چکار می کنید. یکی از ابزارهای برقراری ارتباط با افراد تلفن است ، ولی همان طور که می دانید مقرون به صرفه نیست.

با گسترش استفاده از اینترنت ، دیگر کسی به سراغ تلفن نمی رود. اغلب با استفاده از mail و مسنجرهای مختلف با دوستان و اقوام و آشنایان خود ارتباط برقرار می کنند.
در مسنجرها با داشتن میکروفن و ابزارهای لازم دیگر می توانید صدای طرف مقابل را بشنوید یا کلمات را برای هم تایپ کنید و اگر یک دوربین دیجیتال هم به رایانه تان اضافه شود، دیگر هم صدا و هم تصویر را با هم خواهید داشت.
حتما میان شما تعداد زیادی از کاربران هستند که برای اهداف مختلف از چت استفاده می کنند. بعضی ها هم هستند که با چند برنامه مختلف چت می کنند و شاید اقتضای کارشان این باشد!
قصد داریم نرم افزاری را معرفی کنیم که برای چت کردن با چند برنامه مختلف ، لازم نباشد همه آنها را باز کنید. تریلیان چاره کار است. کافی است آن را نصب کنید و هر چه IDدر AOL، MIRC، ICQ، MSNو Yahoo دارید را در آن وارد کنید و بعد از اجرای این برنامه ، به طور همزمان به همه آنها وصل شوید. نرم افزاری با قابلیت های مختلف که براحتی می توانید آن را دریافت کنید.
حجم آن تقریبا در حدود 40/2 مگابایت است و در مدتی حدود 15 تا 20 دقیقه به طور کامل دانلود می شود. اگر با مودم 56K کار کنید، فوق العاده راحت آن را دریافت خواهید کرد.
نحوه نصب آن بسیار ساده است و Setupآن نسبتا خوب است ؛ با این حال توضیحات کامل آن در قسمت Helpسایت آن موجود است و برای اطلاعات بیشتر می توانید به آنجا مراجعه کنید. یکی از امکانات خیلی خوب و برجسته این سایت ، استفاده همزمان از همه مسنجرهای یاد شده است در یک زمان!
یعنی چنانچه شما دوستانی در msn دارید و با آنها صحبت می کنید، لازم نیست که مسنجر یاهو را باز کنید و وارد آن شوید تا با دوستان دیگرتان که در msnحضور ندارند، گفتگو کنید؛ بلکه در خود تریلیان قابلیت واردشدن به همه این مسنجرها به طور همزمان وجود دارد.
شاید بپرسید اگر user name های ما در مسنجرهای مختلف با هم فرق کند، آن وقت چه کنیم؟ باید گفت که این ، مشکلی ایجاد نمی کند، یعنی شما می توانید با همان userهای خودتان در هر مسنجر وارد شوید اما به تعداد مسنجرها باید نام وارد کنید.
اگر نمی خواهید که چند بار نامهای مختلف را وارد کنید، این نرم افزار قابلیت این را دارد که شما در آن ، طی مراحل بسیار کوتاهی ، همه user ها را به یک user تبدیل کنید و فقط با یک بار واردشدن در همه مسنجرهای مورد انتخابتان وارد شوید و offline های هر کدام را به صورت جداگانه دریافت کنید.
یک قابلیت خیلی جالب آن این است که توانایی ارتباط به صورت تایپی ، صوتی و گرافیکی را دارد و خدماتی از جمله فرستادن و دریافت فایل و... را دارد. شاید اینها خدمات نوینی نباشند، اما نکته جالب این است که اگر مثلا در AOL امکان دریافت فایل وجود ندارد، با واردشدن به وسیله تریلیان ، شما می توانید فایل هم دریافت کنید، حتی اگر user شما در AOL باشد.
راستی شما می توانید فیلمهای کوتاه را هم به صورت online از طریق تریلیان تماشا کنید. حتی با دوستانتان در اتاقهای گفتگوی خصوصی!
اگر دوستانتان با مسنجرهای مختلف وارد شده باشند و شما با تریلیان ، این امکان براحتی فراهم خواهد بود. خصوصیاتی از این دست ، آن را بسیار برجسته کرده است.
اگر هنوز هم شما را راضی نکرده ، باید بگویم در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و محل کار خیلی از کاربران استفاده از یاهو مسنجر ممنوع است. استفاده از تریلیان با توجه به حجم کم و وقت کم آن در دانلودشدن ، ترفندی برای فرار از این ممنوعیت است ، حتی اگر شما Administrator نباشید!
این یکی از نرم افزارهایی است که رمز عبور Admin نمی خواهد و شما براحتی می توانید آن را در فضای مورد دسترستان ذخیره کنید و از آن استفاده نمایید.
فکر کنم با گفتن این مساله دیگر حتما راضی شده اید. توصیه می کنیم اگر از ابزار گفتگو استفاده می کنید، یک بار هم تریلیان را امتحان کنید تا امکانات فوق العاده آن را ببینید. مطمئن باشید که مشتری می شوید!  

 

برای دانلود از لینک زیر استفاده کنین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد